Nieuws uit Zevenaar en omstreken

Onderwerp: Artikel 15
Zevenaar, 1 juli 2012Aan het college van B. En W. der gemeente Zevenaar.

Geacht college.

Bijgevoegd heb ik de brief die door de voorzitter van het college en gemeenteraad is verzonden op 2 augustus 2010.
Niet eerder heb ik hier niet in het openbaar gereageerd daar deze brief niet openbaar was. Nu hij dat wel is komt veel “oud zeer” weer boven. Ondermeer dat ik het absoluut niet eens ben met de inhoud van deze brief.

Omdat de brief openbaar is gemaakt wens ik ook de inhoud van tafel. Met andere woorden: Het is een eis mijnerzijds dat deze brief wordt ingetrokken en als niet verzonden wordt beschouwd.

Mocht u niet ingaan op mijn verzoek dan ben ik voornemens het advies in te winnen bij de Minister van Binnenlandse Zaken daar ik me in de uitoefening van mijn functie als raadslid voel belemmerd. Mij is ook gebleken dat het door u genoemde artikel niet bedoeld is in een kwestie als met ambtenaar Kemperman.

In deze verwijs ik ook naar de gerechtelijke uitspraak aangaande het rapport Bunt en mijn directe reactie na het ontslag van ambtenaar Kemperman zowel bij u als bij het presidium.

Hoogachtend,

Paul Freriks
Fractievoorzitter Sociaal Zevenaar.

Geef een reactie

