Nieuws uit Zevenaar en omstreken

Wonderen bestaan nog

Wonderen bestaan nog

door Paul Freriks · op 30 jul 2011 om 09:20 · 200x bekeken · 0 reacties

 
electrische schakelkast

Eergisteren kwam mijn overbuurvrouw in paniek bij me. Ze had kortsluiting gehad en nu waren o.a. haar 2 diepvriezers uitgevallen. Je snapt geen plezierige omstandigheid. De “technische” mannen in de buurt was ze al langs geweest maar die waren niet thuis. Nu kwam de buurvrouw bij mij of ik haar wilde helpen en gaan kijken. Natuurlijk ga je dan mee. “Professioneel” wou ik de kast openmaken van de schakelkast maar dat was de voorraadkast. Zij maakte de goede deur open. Met veel verbazing keek ik met een “professionele” blik naar de schakelkast. Het zei me echt helemaal niets en dacht wat is dit eigenlijk. Gebed dacht ik: “Heer help me” zei ik zachtjes. Ik deed aan de bovenzijde twee willekeurige schakelaars naar beneden en aan de onderzijde eentje omhoog. Mensen jullie geloven het niet! Maar alles deed het weer. Er was een getuige bij die dit kan bevestigen. De Grote Baas had via mij een handje geholpen. Ik zei dan ook: “Dit is echt een wonder”. Daarna zijn nog diverse “deskundigen” bij haar geweest en zeiden: “dit kan niet en ik zal er wel wat aan doen”. De buurvrouw werd furieus en zei: “Iedereen blijft er af want alles doet het en dat laten we zo!” En gelijk had ze. Don’t change a winning team en hou ieder wonder in ere. Amen.

Geef een reactie

